i'm back!

åh, förlåt alla men nu är jag äntligen tillbaka!
kom precis in efter att suttit ute med julia o gjort lite läxor o pratat med pea o alla som varit där ute.
min vecka i trysil har varit tummen upp, sjukt va bra det har varit.
så i lördas satt jag 7 timmar i en bil, kom hem fixade mig o sen drog ja o julia på fest.
illgött folk o hur roligt som helst, så kan ju bara tacka för det!
o sen igår fick jag äntligen träffa pontus igen, greken o julia va också me.
så vi drog t donken o åt glass. omnomn!
o innan de va vi också på a6 kom jag på, fick med mig ett par skor o byxor.
pappa va också uppe o köpte vårat internet igår, så nu kommer jag blogga som vanligt.
nu ska jag upp o äta något, o sen lägga mig i ett bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0