+

har lite tid över innan ja tänkte sova, så här kommer ett svar :)
vet inte precis vad jag ska berätta om honom o oss.
men vi har varit tillsammans i 7 månader nu, 27/7- 11 ♥
vi träffades genom min bror i början av sommaren, då vi bara va vänner.
o det tog hela sommaren tills vi blev tillsammans, även att vi umgicks väldigt mycke.
om jag ska säga de själv så är han mer som en bästa kompis.
vi kommer varandra närmre o närmre hela tiden, o jag kom prata med honom om precis allt.
även att jag är hur arg som helst blir allt bra när han är i närheten.
en bästavän som man kan ligga o pussa på, någon som verkligen håller om än.
tiden med pontus har varit så grymt bra, och idag vet ja inte vad jag skulle göra utan honom.
han är helt otroligt bra, och jag älskar honom så sjukt! ♥
och sen till min allra bästa vän, julia ♥
hon har hjälpt mig med så mycke, stått mig så nära en ganska kort tid.
hon får mig alltid glad, även att hon också är tjurig.
vi har samma humor, älskar att göra samma saker. / äta & sova /
hon lyser helt klart upp min dag, gör den så sjukt mycke bättre.
när jag är ledsen är de hon som fyller mig med glädje igen.
utan min julia, skulle jag inte vara nånting.
älskar dig hjärtat, du är värd guld! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0