träningsvärk i armen, jatack!

känner att jag inte kommer kunna använda min arm imorgon.
har stått med en roller upp i taket i 30 min nu.
åh, så nu har jag slängt mig i soffan o väntar på att bror ska komma hem med en fet cola.
är trött som in i men får inte sova nu!
men nu är det bara slipa sen tapeterna upp. så på tisdag får jag äntligen mina möbler!
och slipper sova i jockes rum o ligga vaken till 4 på nätterna då felicia och jocke somnar.
förövrigt saknar jag min pojkvän en massa, har inte träffat honom sen förra året ;)
hihi.
nej, nu blir det berg flyttar in!
'
kan ju tacka julia, hanna och elin för kvällen igår!
och alla andra som va där, underbart bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0