svar!

nu tänkte jag göra något som jag är extremt dålig på!
svara på fråger som ni ställt.


1. vad heter julias blogg ?
eftersom hon tog bort sin o gjorde en tillsammans med en annan, så heter den nu :
hhannaochjuliass.blogg.se



2. hur träffades du och pontus ?
ja, de började i början av sommarlovet då jag började unmgås väldigt mycke med joakim.
och i samma veva kom självklart båda mina vänner och joakims vänner in i det.
så dom började vara väldigt mycke här hemma.
tänkte lixom inte på att pontus va där, utan det bara va.
men de hela började med att vi någon gång skulle titta på film.
och jag hamnade jämte pontus, så vi satte oss bara närmre varandra.
och tillslut satt han o höll i min hand under den största delen av filmen.
vi gjorde en massa tillsammans, han höll om mig men inget mer än så.
sen skulle han ju bort i 2 veckor, till turkiet. så det blev en kram o hejdå.
allt blev väldigt krångligt när han var borta, eftersom ja fortfarande va med jockes kompisar.
så när han efter 2 veckor kom hem va vi inte så "nära" varandra som vi va innan han åkte.
men dagen efter han kom hem tror ja de va ?
så skulle ja o felicia upp till a6 men va tvungen o hämta mitt bankkort hos jocke som då jobbade.
trodde aldrig pontus skulle va där, men det va han ju självklart.
så vi ställde oss o pratade lite grann, o sen höll han om mig ett väldans tag.
hihi, första gången han kysste mig va mot jockes gräsklippare, helt underbart.
men de gick någon månad då de kom en kväll så vi började bråka lite smått.
jag va riktigt tjurig på både han o jocke o ville inte hänga med nån stans så ja gick hem.
o de slutade med att pontus stog utanför min dörr, o ja det va väll så vi blev tillsammans :)
27/7 - 11 ♥



3. vad använder du för hår produkter/ ansikts produkter ? 

jo, jag använder inte så mycke till håret.
innan använde jag ett shampoo och balsam för färgat hår.
men nu använder jag tvåler från frisören som ja först fick i julklapp men som är hur bra som helst.
samma balsam också ;)
till ansiktet har jag bara en ansiktstvål som jag tvättar bort sminket med.
sen en återfuktande kräm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0