lite fler frågor!

vilken skola går du på ?
ja går på alfred dalinskolan!


Hur länge har du och pontus varit tillsammans och skulle du kunna byta honom mot någon annan ?
den 27:nde har vi varit tillsammans i ett halv år.
och nej, jag skulle aldrig byta honom med någon, lite konstig fråga med ja :)
alla frågor är ju tillåtna!


kan inte du börja med video bloggar ?
jo, har tänkt på det ett tag men aldrig blivit av!
men de ska vi kunna fixa.


sminkvideo ?
asså ja, det är ju ett förslag så det skulle ja kunna göra!


Vad gör din pojkvän sig till så speciell ?
hm, det är nog de han säger till mig o hur gullig hela han är.
han kommer alltid med så gulliga kommentarer, säger alltid gulliga saker om mig.
han har väldens gulligaste läppar som man bara vill pussa på.
hela hans sätt att vara på, han tar allt så lungt!
och får han inte som han vill kan han tjura ihop i någon minut, men sen blir han ultraglad igen!
han får en aldrig att vilja va arg, hur mycke man än försöker blir man alltid glad av honom.
han är helt underbar!


hur länge har du och julia känt varandra ?
asså vi har kännt varandra ganska länge, bara att vi aldrig träffats.
vi har pratat några gånger och jag va tillsammans med en som hon kände.
men vi började verkligen umgås när hon flyttade i augusti-början av september :)


underbart när jag får så många kommentarer!
fortsätt så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0