+ Get out of my head

åh det är så svingt kallt ute, nästan så man vill gå o lägga sig t sommaren.
fick inte sova så mycke inatt, hade en pojkvän som inte lät mig sova iaf.
han messade mig o en massa hela natten.
till och med vid 4 ?!
så jag va helt förstörd när jag gick upp idag, o de blev inte bättre när ja kom t skolan.
hela dagen har varit efterblivet seg, inget roligt alls.
stack iaf hem t julia efter vi köpt med oss pizzor som vi åt.
sen stack vi ner t konfan som också va allmänt seg eftersom jag va så trött.
o när ja kom hem hade jag naturligt vis ingen nyckel o ingen va hemma.
så fick vänta med blöta skor utomhus, så tro det eller ej men jag är ihjälfrusen.
ska upp o ta någe o äta nu, sen blir det dusch o film.
är verkligen hur trött som helst, så ja :)
vi hörs väll imorgooon ?
godnattt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0