+++

helgen startade otroligt bra med att jag åkte ut till jennifer!
vi stannade i gränna o gick till gården där folk som ja inte träffat sen sommarlovets början va.
helt underbart!
vi hade tårtbakar tävling, och tro ni inte jag jennifer, och ludde vann eller.
trodde vi skulle dö, men vi fick iaf en biobiljett var :D
sen åkte vi hem och la o typ direkt.
vaknade idag av att jennifer kastade ner min mobil i huvudet på mig.
så vi gick upp åt och lite sånt, sen kom jesper och hämtade oss.
åkte runt lite i gränna tills min buss gick eftersom jag haft så otrligt ont i magen.
o självklart skulle jag också få näseblod på bussen!
men jocke fick komma och hämta mig.
så nu ligger jag ner bäddad och äter godis för att få bort min magont, hiih.
blir att umgås med julia ikväll ist.
skulle igentligen t öis där de va lokalfest, men de skiter vi i eftersom de är fotbolls träffsak imon :)
o sen blir de o träffa älsklingen!
så nu vet ni hur de ser ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0