++++

underbar känsla av att vakna när pojkvännen ringer o säger att han är påväg.
så ja vaknade, tog en snabbdusch sen va han här!
så vi har bara luggit o myst framför tv:n, inte träffat honom på ett bra tag.
så det va allt som behövdes för att matilda skulle bli glad!
nu ska jag ner o äta något, sen plocka bort allt från rummet papper och skit.
sen är det klart för att möblerna ska in.
underbart, för jockes rum ser ut som en bomb!
men min säng, hans säng våra kläder mitt smink och all skit. tycker lite synd om honom.
men nu får jag äntligen sova i mitt eget rum igen. hihi.
ni får säkert en liten bild på väggen redan ikväll.
nej, nu hungrar jag ihjäl, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0