.

ja kan ju lika väl gå och dränka mig själv eller något.
när ja precis fått tyst på jocke o felicia, o äntligen får gå o lägga mig.
då är det självklart folk som klagar på att man ska logga in på skype.
snäll som ja är går jag ut t tv rummet, sätter mig framför datan.
och när ja väl sitter här, så händer inte ett piss.
så nu vet ja inte om ja vågar gå in igen.
nu fick ni ett kort inlägg på mitt nattklag.
och inte bara de, skrev godnatt till pontus o sånt.
sen skoja ja med honom, o han blev skit tjurig. pfft typiskt killar.
har ingen natthumor alls. nu skiter jag i sängen o ska försöka få tag på julia.
som kan va så himla underbart gullig o svara på skype eller någe!
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0