dag 5.

din första kärlek.

känns som jag skrivit om det typ 10 gånger ?!
men jaja, vart ska vi börja?
på dagis hade man ju många pojkvänner, eller iaf jag ?
dom räknar jag ju dock inte med, för man va tillsammans i en vecka sen bytte man..
men min första riktiga kärlek va och är pontus.
vi har snart varit ihop i ett halvår, ändå känns det som ännu längre.
han är ibland mer som är väldigtväldigt bra vän.
en vän som man kan ligga o pussa på, och bara hålla om.
han skojar om nästan precis allt, och kan vara hur busig som helst.
han vill inget annat än o titta på mat program eller ligga o prata.
o väldigt pussglad är han också!
han får mig alltid och skratta hur tjurig jag än kan vara på honom.
skulle jag bli av med honom, då skulle jag bli av med väldigt mycke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0