- you are my angel save me from danger

försökte blogga två hela gånger igår kväll, men min söta pojkvän drog bort mig båda gångerna.
nu har han iaf precis åkt.
igår vatt de fika o skratt hos viktor först, sen mötte vi pontus vid espla och åkte hem t mig.
greken kom o efter de låg vi bara o snackade.
när jullan o greken hade gått drog vi på en film, men blev inte så mycke t de innan vi la oss.
men inte nej, vi låg o snackade i typ 2 timmar, bara helt random.
åh vad jag älskar den killen asså!
nu ska jag upp o äta, sen ska jag se vad jullan har för sig!
det är ju faktiskt lördag, även att jag är riktigtriktigt sleten.
någon mer än jag som inte är taggad t skolan eller ?
åh, ångesten bara flödar över mig. puhh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0