sådär små tråkigt inlägg!

hej alla söta läsare!
har precis lagt mig t ett par urgulliga sms från min urgulliga pojkvän!
åh, så underbart.
kvällen spenderades med pontus, julia o greken.
underbara människor domdär, sånna man kan ligga o prata med i evigheter.
o innan de tog jag o julia lite bilder o sådär.
så nu har jag ätit, tittat lite tv med pappa o madde o fixat lite för imon.
taggar sista veckan i skolan innan lovet, ska bli så underbart skönt med lov!
och på torsdag blir det skidor med skolan också, fint.
ska hinna upp t a6 nån dag också för att köpa en present till pontus som fyller 18 på sönda!
fast har ju dock träning o en massa sån skit alla dagar, denna veckan. måste också hinna plugga.
just därför kommer det bli så underbart skönt med lov!
o nu är det inte länge kvar tills vi åker till trysil också, skidor i en vecka. underbart!
så nu vet ni lite ja, ni kan också få veta att jag har sån träningsverk med!
eftersom jag inte kan lägga upp andra bilder än dom som ja lagt upp innan.
så får ni den första bilden jag la upp på denna bloggen, hihi.
gulligt tycker jaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0