kolla vem som är tillbaka.. redan!

haha, redan tillbaks då. och ni är förvånade ? ;)
skulle ju inte klara mig utan en blogg, tss.
mår lite bättre, men kommer inte blogga så mycke.
men inlägg kommer ni få, just so ni know ;)
chill studiedag som började med kladdkaka, upp till a6 med julia, åt på ikea o sen hård fysträning.
och kvällen avslutades med pizza.. fy va dåligt!
ska ju inte äta sånt, men det är ju en massa gott :(
så nu ska jag ta o titta igenom so:n en sista gång, sen lägga mig framför en film!
eftersom det är skola imon igen, kort dag så inget o klaga över.
efter det konfa o sen träffa pojkvännen!
dock så är det idrottskonfa imon, så jag känner att min träningsverk kommer kännas en aning!
men jag står ut, med lite tänk på pojkvännen!
ska ringa en snabbis t julia nu också hadeeee jag tänkt.
så ja, vi hörs och ses!
(håller också på med min header, går huffsat bra ska jag säga! :) )
ni får en gammal bild, dels för att de inte går o ladda upp nya.
och för att jag saknar min kanin något enormt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0