fortfarande inga bilder..

vet inte om ni såg mitt förra inlägg, för jag kan iaf inte se de ? :o
men jag börjar om heelt från början.
skolan gick fort idag, hade so prov som gick väldigt bra!
sen blev det konfa, då vi hade badminton. roligt med rätt folk!
sen åkte ja hem, och direkt typ kom pontus, urmysigt!
men han va dö katig o skulle retas hela tiden, men när filmen kom igång blev han mysiga pontus igen!
hihi, underbar pojkvän detdär!
sen gick vi ut o träffade julia o greken en sväng!
så nu ligger jag frysandes men ner krypen i min soffa som luktar helt underbart, pontus (a)
så nu blir det film, och sen sova för o försöka sova ut.
sovmorgon imon o slutar vid 2, asgött!
efter det blir de gymma med laget, fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0