det är med dig jag trivs bäst ♥

ganska dåligt bloggande idag, eller vad säger ni ?
men har iaf haft fullt upp med pojkvännen. sen julia o greken.
pontus kom typ direkt när ja vaknat, hann ta en dusch innan de.
sen låg vi o tittade på film o hade allmänt mysigt.
sen kom greken o vi hoppade ut i bilen för o hämta julia, sen åka ner t ica o köpa gott.
sen åkte vi hem hit igen o gjorde typ ingenting. mysigt de också!
taggar skolan imon igen, nej tack!
fast ändå lite eftersom julia börjar i min klass! :D
fetans!
nej, ska upp o duscha igen sen ska jag hoppa ner i sängen o titta på big brother.
och vet att de redan börjat, men tv4 visar de ;)
hoppas på att jag får åka in o skaffa mitt löshår imorgon också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0