23.07

åh, vårat internet vill mig verkligen något!
det hatar mig och kan aldrig funka som det ska, så nu kanske ni förstår varför jag inte bloggat idag ?
detta kommer väll ta nån timme o ladda upp, men för eran skulle!
skolan idag va rätt så chilledill, hade inställd första lektion.
så jag o julia åkte hem t henne, men lite choklad o påsmust.
somnade till o sen drog vi oss till skolan igen.
lika dant när vi kom hem till henne efter skolan, vi åt och somnade typ direkt.
o nu efter big brother ligger jag helt slut i sängen.
har världens halsont, och har haft otur hela kvällen.
både blödit från huvudet o trillat ner för trappan.. ajaj.
så nu ska jag avsluta kvällen med alvedon o halstablett o hoppas på bättre dag imon.
slutar inte fönns vid 4, men efter skolan träffar jag pontus♥
så jag säger nu godnatt o sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0