puuh.


puuuh!
hej igen.
blev ju nästan inget skrivet innan :p
har plockat ut möbler från mitt rum, så nu har jag min garderob, skrivbord o säng.
imon ska vi åka t ikea o titta på ny säng, skrivbord och garderob t mitt rum.
har också bestämt vilka tapeter jag ska ha.
dom är lite ljusaktigt gråa, sen ska jag ha en "fond" vägg med new york (y)
tänkte på en svart vägg, eller en krit vägg där man kan skriva först.
men det skulle inte bli bra ;)
men ju mer saker jag tog ut idag, desto mindre plats blev det!
fattar verkligen inte varför, blev verkligen inte nöjd nu!
men jag ska ju bara ha det i några dagar.
men ändå?
skutt tar ju så himla mycke plats med buren också.
så nu ska jag nog ta ner alla mina bilder från väggen.
har tagit så mycke kort och skrivit ut så alla hänger på väggen.
men dom måste ändå ner sen, så när jag håller på kan jag ju ta dom nu ?
ska köpa massa ramar till dom så ah :)
nej,nu ska jag inte sitta o berätta om mitt rum mer.
ska vika ihop mina kläder sen lägga mig i soffan och bara ta det lungt.
är jätte trött och orkar verkligen inte gå ett steg till!
vi hörs senare ikv.!
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0