livet är inte lätt när det är svårt.

livet blir inte alltid rätt när man tror man är som lyckligast.
det är något jag förstått nu.
självklart är jag sjukt glad över att min mamma kommit på benen igen.
och att min lillasyster äntligen får bo med sin riktiga mamma.
och självklart är jag ööverlycklig som hittat kärleken.
och att det är bra i min familj igen.
men det finns dom sakerna som får det hela att bli dåligt också.
som att nettan inte finns, och att jag saknar henne så sjukt!
att inget är som innan, visst vill jag inte tillbaka dit.
men det finns stunder då jag verkligen hade den där bästavännen.
när man väl är som lyckligast kommer dom båda små och stora sorgena ändå upp.
nu ska jag släcka lampan och sova på saken.
livet är tufft, och inte alltid lätt.
det är sånt man lär sig när man växer upp.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0