hiss.

tänkte köra en liten hiss här! :)
24h fondation.
köpte den för ngr dagar sen, tänkte ju också att det inte stämmer.
reklamer brukar ju alltid säga saker utan att det stämmer.
men den funkar verkligen!
den är hur bra som helst, det syns inte att man har den på.
och den sitter lixom från morgon till kväll, och längre.
så den är supper (y)
iaf, blev ingen kina mat.
utan libanesiskt.
massa gott det också, sen blev det glass efter det,.
har laddat ner en film som jag nu inte kommer ihåg vad den heter ;)
åh, är så trött så jag inte kan skriva.
ska ju t stan med pappa imon på morgonen.
blir massa kläder hoppas jag på! :)
ja, nu ska jag lägga mig och glo på filmen!
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0