hff- lekeryd :)

hej på er! :D
pontus kom hit innan, och där efter felicia och jocke :)
sen ringde greken o ville ha med oss ner t zinken o titta på hff-lekeryd.
så det va ju bara o ställa.
så jag, jocke felicia pontus o grek gick ner dit.
träffade också erik o macke.
hff förlorade iaf, väldigt massa synd!
men dom spelade faktiskt väldigt bra.
nu ska jag ta mig en dusch, och sen titta på en film med mat!
känner att det kommer bli väldigt svårt o sova inatt.
även att man blivit större känner man fortfarande den pirrande känslan i magen ;)
haha.
ganska gött o fylla år ändå, behöver lite smått o gott.
och hoppas på att jag får min älskade gitarr!
nej, nu ska jag hoppa in i duschen.
godnatt.
och där har vi min världens finaste :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0