hemma :)

hej! :)
nu är jag hemma och har precis ätit och fixat mina naglar.
sitter o lyssnar på musik och är bara allmänt trött.
pontus kommer ju snart så sova kan jag ju inte :)
skolan har blivit så mycke bättre.
innan ville man verkligen inte upp till skolan, men nu är det helt okej!
Väldigt skönt att klassen blivit bättre och mer samlad.
så detta kommer blir två riktigt bra år till med klassen!
och dessutom har jag ju en bror som får körkort på torsdag, så då behöver ja inte gå mer!
gött!
sen fyller jag ju med år på fredag, då de blir kalas (y)
tihii, blir roligt och träffa hela släkten igen efter ett bra tag!
pontus är ju också med, så det blir bra.
har inte så mycke mer o skriva just nu, förutom att jag glömt bloggutmaningen.
förlåt!
men jag har inte alltid tid.
så jag lägger nog ner det nu för tillfället.
ska hitta en ny och så får vi se hur det går då!
nej, nu ska jag fixa lite till på mitt rum, fortsätta plocka ner saker i kartonger.
hej på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0