duuschen!

usch!
skolan va förjävla seg idag.
bakade ju iofs muffins på hemkundskapen eller elevensval.
pontus va iaf här när jag kom hem.
så vi tittade på film, sen somnade han så gulligt på mig.
så vi vaknade typ halv 8 och gick ner o åt.
sen har vi bara suttit och små tittat på bonde söker fru :)
han stack precis och jag ska dra mig mot duschen.
måste städa rummet också eftersom nån har kastat en bomb här.
konfirmation imon också med julia.
ja, sen är det ju dom två slappaste dagarna nu också, slutar 2 och börjar 9.
så.
vi får se vad som händer i helgen, ska iaf upp till a6 på lördag.
fick ju som present att jag fick köpa hur mycke kläder jag ville på a6.
så det blir chill.
sen blir det väll att träffa pontus.
aja, nu roppar duschen på mig.
godnatt och hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0