sussa sött!

haaaj!
ligger galet mysigt nerbäddad i min säng!
precis knäppt lite på gitarren, börjar ta sig nu!
blir nog ändå en låt t julafton som jag lovat.
har tittat lite på film o druckit massa varm choklad också.
känns som jag ätit tusen getingar!
ska iaf ta en snabb titt på facebook sen stänga ner datan för idag.
blir att prata lite med pojkvännen o sen läggga mig o sussa sött!
hård dag imon, om man ska säga de så.
blir väll att plugga massa t provet på tisdag imon också.
kom på att de är ett prov t på torsdag också.
sen drar ju far min t polen imon igen, inte det bästa.
men han måste ju.
blir så sjukt nervös varje gång jag vet att han ska åka.
om något händer vet jag verkan ut eller in..
nej, nu ska vi inte prata om det.
vi hörs imon.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0