springband (?)

sveerige.
sitter med en skrikande bror och försöker titta på sverige-holland.
3-2 står det än så länge.
kommer inte orka blogga mer ikväll, så detta blir de sista.
på torsdag hoppas jag iaf på skola igen, försöka att inte missa provet.
så nu hoppas jag på att min feber inte är tillbaka imorgon.
segt att sitta hemma, iofs har jag haft väldigt trevligt sällskap av både pojkvän o vänner.
nu ska jag glo klart, sen göra mig varm choklad o lägga mig i sängen med en film.
ska försöka tvinga på pappa ett springband också.
verkar så himmmlans kul, och nu är det ju ingen fotboll för mig heller.
Men tills jag och julia börjar på dans och gym, då får det bli springband!
hihi.
godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0