lululululululul :)

hej (:
konstigt nog är detta första gången jag sitter vid datan idag!
har sovit, tittat på tv med bror o lagat mat.
så har inte orkat.
sitter o pratar i telefon med pontus och ska snart lägga mig o blunda.
är hur trött som helst och är det typ varje dag.
somnar nästan alltid när jag kommer hem, sen sover jag lika gott på kvällen ändå.
haha.
ja,imon är det en lång dag, slutar tio i 4.
men rätt softa lektioner (y)
sen ska jag t banken o fixa ett nytt bankkort eftersom mitt försvann.
och har massa pengar på det också, så kan va bra.
ska också hämta mitt legitimation som luggit där o väntat på mig i ett år nu.
hehe.
ska försöka dra med pappa upp t a6 också, måste köpa ett par nya jeans!
jao, hv vann ju också på straffar.
pontus höll mig uppdaterad så fick ett sms en gång i minuten det sista.
trodde han skojade först, men hv kom igen riktigt gött till slut!
ne, nu ska jag fortsätta prata med min pontus.
sen sovaaaaaaaaaaaa :)
så, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0