Jeanette Lundh ♥

det har gått 3 år, mer än 3 år sen du lämnade oss.
det gör så sjukt ont i veta att man inte har nån man verkligen älskar kvar.
du fick mig alltid att må bra, jag hade alltid ett leende på läpparna när jag va med dig.
jag trodde aldrig det skulle bli såhär, jag trodde du skulle leva med mig resten av livet.
när du gick bort, då kändes det verkligen att jag tappade en del av mitt liv.
jag kan inte fatta det än idag att du är borta, jag känner bara hur nått fattas.
det är ofta jag ligger vaken o tänker på dig, då jag inte kan hindra mina tårar från att rinna.
och i mina drömmar, det är bara där jag kan träffa dig nu för tiden.
jag hatar tanken om att du är död, jag tror inte på den, men jag måste fatta att det är sant.
det va inte rättvist att gud tog tillbaka dig!
men jag får tacka honom över att jag fått låna dig.
det va inte länge, men det va ett tag, den tiden byggde upp mitt liv.
från att min mamma försvann så va du där, du va min mamma.
du hjälpte mig med allt, jag va aldrig rädd i din närhet.
du va som min ängel, den som övervakad mig, den som aldrig lät nått hända mig.
även att det ibland va korta stunder vi bara träffades så hade dom så stor betydelse.
nu idag ångrar jag att jag inte tog vara på dom.
för jag saknar dig nått så sjukt.
jag saknar ditt sätt o va på.
hur du tog alla andra människor framför allt annat.
hur du älskade att hjälpa folk på ditt jobb.
och minnena med dig som aldrig kommer försvinna.
allt som bara spelas om och om igen i mitt huvud.
jag kommer ihåg när jag alltid satt och tittade på dig när du fixade dig.
jag fick alltid hjälpa dig.
du visade mig hur man gjorde och du fixade mig också.
jag kommer ihåg hur vi dansade runt och tyckte vi va så fina.
dom gångerna jag och joakim alltid sov hos dig.
att bara komma till tidaholm va så bäst!
badet, pizza som vi typ alltid åt, raggar träffar, saker som vi alltid hittade på.
som när vi fick för oss att åka till liseberg.
vi har så mycket ihop.
sakerna som jag verkligen önskar att jag tog vara på.
jag önskar verkligen och skulle göra vad som helst för att du kom tillbaka.
eller så vill jag bara upp och säga hej till dig, träffa dig på riktigt o inte bara i mina drömmer.
för i mina drömmer kan jag aldrig säga hejdå , utan där försvinner du bara.
precis som när du gick bort, vi fick inte ens säga hejdå.
jag kommer ihåg att du hade vatt hos jonas, sen kom du t mig o sa hejdå för du skulle åka och jobba.
dagen efter va du bara borta ?
jag kunde inte fatta det, jag va inte så stor heller.
jag visste inte vad jag skulle ta mig till så jag bara grät.
det är så orättvist att jag ska förlora alla.
2 mammor.
det svider.
jag önskar bara att du kunde veta att jag saknar dig så sjukt.
det gör ont o tänka på dig, allt vi hade tillsammans.
jag kommer aldrig glömma dig , det är nått jag svär på.
jeanette lundh, jag älskar dig.



tycker tatueringen nattens bror har gjort va så sjukt vacker.
så den fick också va med här. 

Kommentarer
Postat av: L

ussch va sorgligt!

men hon har det bra i himlen, och hon är med dig.

R.I.P.

fin tatuering där med!

2011-10-02 @ 22:57:01
Postat av: idaaa

Gumman, jag finns alltid och det vet du.

jag vet hur svårt du har haft det, men jag finns här.

R.I.P nettan.

älskar dig!

2011-10-02 @ 22:57:53
Postat av: Anonym

väldigt fin tatuering texten med.

R.I.P!

finns <3

2011-10-02 @ 22:58:28
Postat av: Anonym

Hon är med dig. och hon vakar över dig!

glöm aldrig bort henne.

tatueringen säger väldigt mycke!

rest in peace!

2011-10-02 @ 22:59:16
Postat av: aaa

REST IN PEACE!

2011-10-02 @ 22:59:41
Postat av: lovisa

saknar henne oxå :(

alla våra minnen tsm , sjukt fina allihoppa<3

vet att hon är med dig i varje steg.

du har din fina egna skyddsängel med dig hjärtat!

vila i frid!

puss <3

2011-10-03 @ 20:07:27
URL: http://lovisaffransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0