homeee

haaj!
hemkommen från greken.
igår va jag och julia ute o gick med johan, macke,erik o greken.
pontus o jocke skulle stanna hemma o sälja hans bil ;)
sen gick vi in tittade på en film, sen somnade vi direkt.
vaknade av att julia låg och höll på med mig.
sen blev det frulle för hela slanten.
åkte ner t ica..igen o köpte godis o sånt.
sen kom pontus, och efter ett tag greken.
sen drog vi oss mot greken och glodde på en film.
julia va tvungen och gå efter halva men vi satt kvar o tittade.
skola imon som vi inte taggar som vanligt ;)
men sista veckan innan lov, sen åker ju pappa o madde på fredag.
ska fixa lite med min teknik uppgift, sen sätta mig i soffan med familjen.
ska faktiskt försöka lägga mig i tid idag, så jag inte är så trött imon.
så vi höres!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0