tråkigt ?

Visste ni..
att jag vill - ALDRIG bli tjock
att jag har - knappt något fritid alls.
att min senaste kyss - kändes helt okey ;)
att jag lyssnar mycket på - kritik men typ inte alls på komplimanger..
att jag funderar på - att skaffa a-traktor om jag får körkort av skolan.
att jag pratar – alldeles för mycket ibland :)
att jag inte gillar – mina lår..:(
att jag avskyr när folk snackar - skit om mig bakom ryggen, bättre face to face :)
att kärlek är – förjävla bra..när det funkar :)
att jag alltid kommer att - glömma min piggelin.<3
att sist jag grät var – nog ganska länge sen.
att min mobiltelefon är - ful och enbart jobbig
att när jag vaknar på morgonen – vill jag bara somna om igen..
att innan jag går och lägger mig – ligger jag ALLTID och smsar innan jag somnar
att jag just nu tänker på - att min fot just somnade, hehe
att i kväll ska jag - kolla igenom matten inför fredagend prov
att i morgon kommer jag – köra traktor, rida i skolan, rida mina hästar och absolut PLUGGA inför mina prov..
att jag verkligen vill - träffa min kille just nu..
Visste ni..
att jag vill - aldrig bli tjock
att jag har - världens bästa vän!
att min senaste kyss - va helt perfekt!
att jag lyssnar mycket på - komplimanger, men aldrig klagomål :)
att jag funderar på -att ta hål i tungan.
att jag pratar – väldigt mycke
att jag inte gillar – mina lår
att jag avskyr när folk snackar -skit om mig
att kärlek är – förjävla bra!
att jag alltid kommer att - sakna nettan
att sist jag grät var –igår.
att min mobiltelefon är - världs bäst
att när jag vaknar på morgonen –vill jag aldrig gå upp
att innan jag går och lägger mig – liger jag alltid o vrider o vänder på mig
att jag just nu tänker på - pontus :)
att i kväll ska jag - äta hur mycke som helst
att i morgon kommer jag – antagligen träffa julia
att jag verkligen vill - träffa min pontus igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0