tråkigt inlägg med tråkig information :)

så, nu tänkte jag blogga om hur otroligt tråkig min dag har varit.
nej, men inget o klaga på så.
typ forever alone eller något sånt.
hemkundskap, no prov, sen åkte jag ida o fanny hem t mig och åt.
tillbaka t skolan, matte, svenska med film på det o sen språk.
huvudevärk o så sjukans trött.
sa t jocke att han skulle få 20 kr om han hämtade mig, o på det skulle han hämta hela huskvarna.
så pontus, greken o sebbe kan ju va underbart glada över att ja betalade deras bilresa!
pfft.
ska plocka undan allt i mitt rum, sen fortsätta med grovstädningen.
lägga ut skutt på blocket, om inte fanny vill köpa honom förståss!
sen är det väll kväller och mathilda ska sooova!
det är de ända jag längtar efter, soova!
trött så fml.
och på det så stör jag mig på väldigt många i skolan.
inte ens kan man titta på dom utan att man ger dom en "bitchblick".
pfft, så patetiskt, ska väll börja gå med ögonbindel, eller solglasögon.
så ser dom inte vart jag tittar, blir så arg på sånt!
imon blir det skola, hoppas på att julia kommer.
sen blir det stan med ida, julklappa på ingång, yeh!
funderar också på om jag verkligen orkar gå på dh.
skulle ju dock va med anna, men slöseri med pengar o tid.
kan lika väl hitta på något annat , med andra vänner som inte är lika dyrt.
förövrigt blir det att sova med pontus och julskyltning på sönda.
kände att detta inte blev så jättte kort, men är inte taggad på att börja städa.
så vill ju dra ut på det.
men nu ska jag väll sätta igång.
kanske ta något o äta innan ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0