tillbaka t skolan.. igen ? :(

skolan idag gick fort med jag va ju så sjukt seg!
har varit så himla tröt hela dagen o bara längtat hem.
och när ja som mest hoppats på att ja ska få sova, då ska ja självklart tillbaka t pisskolan!
utvecklingssamtal om 2 timmar, yeh!
vet ju redan att jag inte hade godkänt i matten, eller de va vad ingrid sa iaf (y)
sen biologin, annars hade ja godkänt o så i allt annat.
så det är ju de man får ta, man kan ju inte alltid va bäst eller ?
nej, men ska försöka få upp mina betyg, iaf i biologin,
eller i alla no ämnen eftersom jag hatar no och nästan aldrig fått godkänt i det.
har fått godkänt i kemi en ända gång.
men ja, sen blir det hem och sova hoppas ja på ;)
njae, nu ska jag dra igång en film, äta lite glass o dricka varm choklad innan ja måste dra mig igen.
så vi hörs ikväll om hur det gick o allt.
hej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0