till skolan (y)

godmorgooon världen!
sitter i min säng o har precis gjort mig klar.
bussen går inte fönns om 30 min så det känns väldigt onödigt att jag gick upp tio över sju.
så nu har jag väldigt massa lång tid på mig.
kom dock på att jag har idrott idag också.
idag är den ända dagen det inte händer något efter skolan.
resten av veckan så är det fullproppat. puuh.
jag och pappa ska dessutom städa hela mitt rum.
så det blir lättare att måla och sånt.
och det blir imon..
sen blir det stan med ida, konfa, dh, pontus o massa mer.
skulle ju inte gå på dh, men det blev visst så ändå ;)
ska också på det börja träna på söndag igen, hade tänkt o sluta och inte börja igen.
men när jag tänker efter saknar jag fotbollen hur mycke som helst.
och när jag tittar på klockan har jag suttit här i 15 min och det skulle bara bli 5!
så bra så bra.
jaja, vi hörs i eftermiddag!
ha en bra ddaag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0