nattisch!

Att komma hem t ett hus fullt med julpynt och helt nystädat är fan udnerbart!
hur fint som helst, massa ljus, tomtar, och massa rött!
jag o julia åkte iaf ner o träffade pea o greken i huskvarna innan.
sen drog vi hem t greken o har haft det allmänt trevligt&mysigt.
till slutet fick jag världens magont och trodde jag skulle dö.
kom faktiskt hem precis o vet inte vart jag ska ta vägen.
min mage sprängs nog snart.
och kom på för tredje gången att vi inte börjar fönns 9 imon.
1 timmes sovmorgon. jaa..
medans alla andra sitter på dh, vilket ja inte ska t!
tänkte gå imon, men så jevla segt assu.
tröttnat o tycker inte det är roligt längre, så ja kan ju lika väl göra klart mitt rum ? :D
så mina möbler kan få flytta in snart!
ska ställa mig i en varmdusch o sedan lägga mig.
är trött, och magverken för mig bara ännu tröttare.
så här med säger jag godnatt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0