när alla lämnar, då finns alltid familjen där.

hej, kom precis hem från en lugn kväll hos farmor.
sånna behöver man också, då man bara kan ta det lungt.
ätit mat, pratat o tittat på tv, helt sjukt vilken underbar familj jag har! ♥
ska träffa pontus imon efter skolan istället.
på tal om det så orkar jag inte med skolan imon.
fast onsdagar brukar va ganska goa ändå.
fick också med mig en skit snygg vit/röd-rosa skjorta hem från farmor.
hon hade köpt två lika dana t mig o ida.
randiga, o skit snygga.
Riktigt go farmor man har.
iaf, fick också reda på att vi ska ner t växjö på lördag o titta på bröllopskläder.
eller en klänning till mia, det ser man fram emot.
blir väll också en kväll med älsklingen ? :)
Är det bara jag som börjat tänka på julklappar btw ?
går ju hur fort som helst nu, och snart är julen här.
så ska dra med ida upp t a6 nästa onsdag, har ju så himla svårt för sånt.
iaf till killar, vad ska man igentligen köpa t sin pojkvän.. förslag ? :)
tänkte också börja med en bloggutmaning, försöka hitta en som jag kan ha som adventskalender på bloggen :D
det kommer iaf komma något den första december, så ni får se då.
nu ska jag iaf börja spela lite på the sims som jag glömde ta ut ur min data hos julia (a)
kom på att min älskade zingo väntar i kylen också!
så vi hörs efter skolan imooorgon, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0