kaaaoz

haaj.
kom hem för några minuter sen och möts av min pappa.
snacka om att jag fick ett leende på läpparna då.
känns som en evighet när han är i polen, men hoppas på att detta va sista gången.
skolan idag har varit jobbig o irriterande, dåligare än jag trodde.
allt har gått emot mig, både lektionerna o lärarna.
Lärarna kan ju ingentng heller för den delen.
Sen har det varit en massa tjat om annan skit.
så nu är jag iaf äntligen hemma!
ikväll blir det hemma framför tv:n.
blir pizza o sånt gött medans pappa o dom har gäster.
inget kul o sitta bland dom, så det blir great!
har med mig hela min väska med läxor också, puuh!
so, matte och no, har prov i allt nästa vecka.
så ja, vi hörs väll senare ikväll.
hejpå't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0