försöker hitta min egen lilla värld'

åhh vad jag har ont i magen/ryggen+ massa trött!
mensverk på högsta nivå och jag plååågas verkligen av det!
innan ja o julia åkte hem från skolan köpte vi pepparkaksdeg&julmust (y)
så de satt vi o smaskade på, hiih ;$
sen gick vi ner t min säng o skulle bara fixa lite innan vi ska ut o möta pontus o greken.
men vi somnade såklart,och vaknade av att dom stog o bankade på mitt fönster (a)
sen såg man deras huvuden sticka in, så vi va vakna o stack t greken.
ar bara luggit o snackat o haft det allmänt mysigt!
taggar inte skolan imon, för jag orkar verkligen inte!
känner att det INTE kommer bli bra pga min mage och min rygg.
alvedon o sån skit hjälper heller inte.
så i värsta fall får jag vara hemma imorgon.
ska iaf stalla mig i en varm dusch o bara försvinna från allt ett tag.
känner att de börjar bli lite mycke.
så vi hörs imon om inte sen!
tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0