++

haaj.
sitter uppe i tv rummet och dör av min näsa.
täppt som jag vet itne vad, vart ska jag ta vägen ?
och mitt nässpray är sluuut.
det är verkligen kaoz.
för övrigt har jag haft den tråkigaste fredakvällen på läänge!
ingenting har hänt, jag har suttit framför tv:n.
och för ännu en övrigt så saknar jag min pojkvän sen kanske det inte blir växjö imon.
min kusin har blivit sjuk, och inte lika roligt utan henne.
så vi får se om hon hänger med ändå.
yees, finns inget mer o säga.
blir nog att gå ner o sno lite efterrätt från gammlingarna där nere.
dom är redan så tjocka så det behövs inget mer för dom =)
nu har ni fått höra min tråkiga fredagskväll som innehöll: INGENTING :)
men vi hörs senare, och om inte. så hörs vi imon.
bluuuä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0