++

haaaj, så himla typiskt mig o somna.
innan när jag låg o väntade på pontus så somnade jag ju självklart.
så jag vaknade av att min sötnos pussade mig på pannan, underbart.
vi har bara suttit uppe i soffan o tittat på tv.
så osocial som pontus är kan man ju inte bli.
helt sick ;)
hihi, så nu får jag inte träffa honom fönns på söndag..igen!
åhh.
btw, min dator fick virus efter att ja spelat sims, så den dog.
men min bror kom o räddade den, lite virus men det får han fixa när han kommit hem.
imon blir det konfa efter skolan.
goa människor på det!
nja, nu ska jag fortsätta titta på bonde söker fru.
sen blir det duschen, o sedan bädda ner sig med en film.
ha en bra kväll, godnatt!
jag saknar saknar saknar mitt långa hår!
och ja, det va långt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0