+++

guuud, jag hungrar ihjäl!
pontus kom sen iaf, tittade på min mans bröllop o sen ensam mamma söker.
socialt där och så, sen låg vi bara i min säng o snackade o hade det allmänt mysigt.
sen skulle vi ju självklart gå ut o träffa julia o greken.
så ut i det kalla, men blev bara ett par minuter.
för deras busssar gick ju.
skola imon, tagga inte så värst mycke eller ?
ledig på tisdag, så jag ska ju inte klaga! :D
iaf, ska upp o se om jag hittar ngt smarrigt i kylen.
så vi hörs imon, godnatt o allt!
vet att det är dåligt med bilder, men det är jobbigt o gå in på bilder.
leta efter en bra bild, o sen lägga upp den (a)
kalla mig lat, men jag älskar mat. hihi.
bara för de rimmade :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0