+++

haaj!
ser att mina läsare gott upp t 70 om dagen, wie! :D
iaf, konfan va kall med rolig.
kom hem fixade mig o lite så, sen ner t vapenvallen med julia.
där pontus, greken, macke,erik, hanna, elin o massa andra ja inte kände va ;)
satt o snackade lite gött, åkte till o med skridskor det första.
men när pontus kom blev det av med dom o värme!
väldaaans mysigt.
tog en promenad hem med krille också, inte varje dag jag går!
så nu har jag stått i duschen på högsta värme i en halv timme :)
o nu sitter jag o äter min varma kära soppa!
mums.
ska börja packa lite också, hajk imon med konfan.
as gött, imon t sönda morgon :)
sen på söndag blir det mys med min älskling.
ledig på tisdag med, aldrig något som sitter fel!
så ja, det har väll inte hänt så mycke mer.
vi hörs imon innan jag drar iväg t ödestället!
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0