ångesten drar mig ner till marken.

orkade igentligen inte blogga idag, men kände att ja va tvungen o skriva lite.
hade dom två sista lektionerna inställda, eller hade halva engelskan.
så slutade halv 2 ist för 3.
stack t hemmakväll med bästavän, köpte godis o stack hem o la oss i soffan.
tittat på tv, sovit lite. allt jag behövde idag.
att bara ha min vän nära mig, och ingenting annat!
dagen har varit svårare än på länge.
försökt le, men inne gör det så jävla ont.
två saker på samma gång, två saker som ger mig sån ångest.
vill inte nämna nått, men kärleken är svår.
vill lita på en, men när sånthär händer då vet man inte längre.
ja, ni hör. vi får höras senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0