till farmor o äta :))

hej :D
gud va lycka min helg har varit.
har ju hunnit med o blogga också , duktigt tycker jag :D
igår åkte jag o jennifer då till henne, vi åt libanesisk mat.
sen gjorde vi läxor nere vid sjön :)
sen kom markus o calle en stund, vi pratade o lite så.
sen åkte vi ner t gränna o mötte robin sen hem t jennifer igen.
sen cycklade vi o mötte markus calle o edwin :)
o sen hem till jennifer, vi hoppade studsmatta o hade hur kul som helst.
sen åkte alla hem utan jag o robin som sov hos jennifer.
kom precis hem för en stund sen.
skulle igentligen ut o äta me jennifer o hennes familj.
men va tvungen att äta hos farmor istället.
eftersom vi måste planera för bröllopet som är på LÖRDAG ! :D
fredag liseberg.
lördag bröllop , sen ut med ted jennifer hugo o ngr :)
ah, nu vet ni va jag ska göra :D
ska dra mig till duschen nu , sen måste vi bort t farmor.
hade , puss 1 :)
såååå lyckat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0