snabbis inlägg....

hej igen..
sitter och har jätte tråkigt så jag slänger in ett inlägg.
har tittar på 3 filmer idag, ätit tacos o sovit.
så nu vaknade ja för en stund sen o tittar på my super sweet 16 :D
fast nu va det visst Room raiders :p
haahhahahah , joakim sitter o lagar toan x)
så nu funkar den igen.
min humor asså.
på fredag kommer min älskling t mig.
sen kmr robert o robin :)
det blir mys.
sen ska jag hänga med min fina flicka till liseberg den 27:e maj, o dagen efter är de bröllop.
så då ska jennifer också va me!
nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen kommer pappa o madde hem med mat.
för madde fyller år idag, så jag får väll säga grattis ? :)
aja, hade gött :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0