sjuk :o

hej ! :)
sitter här och har precis vaknat för typ 5:e gången.
denna natten har ju inte varit sådär jätte bra ;)
hade jätte ont i magen igår men lyckades somna.
sen vaknade jag o skulle gå upp och dricka.
sen när jag va i hallen så la jag en fet spya.
usch!
så nu är jag hemma och mår inte jätte bra.
men vi tror det beror på all onyttig mat jag ätit i helgen.
jg hr inte ätit någon nyttig mat.
det har bara varit mc , buffeeeee, godis , dricka o massa tårta o sån skit.
blä!
men jag börjar iaf må bättre.
så jag hoppas ja mår bättre på torsdag då jag ska t min älskling :*
aja, nu ska jag sätta på en film o försöka få i mig lite fil.
det är nog inte så bra och sitta o dricka en fanta som jag gör..
men ah, skit sammaa :p
puss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0