ont i magen :(

hej :)
alicia åkte precis hem.
skolan idag va väll sådär, christer sa att jag inte behövde va me på lektionen.
världens bästa lärare :D
så jag gick t alicias idrott.
sen gick vi och åt pizza då jossan också kom :)
så vi satt o pratade och lite så.
sen åkte vi hem o tittade på film och åt godis o chips.
sen gick vi ner till träningen för det var lagfoto idag också.
jätte bra blev de!
nu är de 2 dagar kvar av denna veckan, senåker jag till jennifer.
farmor ska sova här dom dagarna eftersom pappa o madde ska på "smekmånad"
hehe.
aja , nu ska jag vila lite för jag har så sjukt ont i magen.
puss'

Kommentarer
Postat av: Louice

Hur vet du att lagfotot blev bra? Fick ni se det? :O

I så fall vill jag också se. :D

2011-05-30 @ 22:26:28
URL: http://louicevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0