men robin o jennifer :*

hej :)
sitter här med jennifer och robin.
vi grillar korv o har mysigt !
innan idag va vi på marknaden med ludwig moa kajza o linus.
sen åkte vi in t stan, o jag köpte en mag tröja , ett linne , två nagellack o två ringar.
sen träffade vi lucas o kevin.
sen kom fred , ted o danne o hugo.
sen stack alla utan ted o hugo.
så då gick vi rut lite , åt glass o lite så.
sen stack hugo så då va jag o jennifer med ted.
sen mötte vi robin o åkte t huskvarna o sen gick vi till mig.
duktigt!
nu grillar vi då korv o sen ska vi titta på film hela natten.
imon ska vi träffa min lilla hannes :*
tagga till nästa helg , då de blir liseberg , bröllop o massa kul med ted o hugo :D
nu ska vi äta för dom andra roppar på mig :(
puss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0