match (y)

hej :)
sitter här och äter gröt , duktigt av mig!
nej , men vi ska samlas om 2 timmar o sen är de match.
så jag tänkte va lite duktig och äta riktig mat :)
fredg den 13 idag också, haha.
matte provet idag gick väll sådär.
ska packa lite till tematräningen i helgen också.
det är inte precis det roligaste, men när man har tjejerna med sig så blir allt roligt.
tjejerna i mitt lag är några av dom bästa som finns!
får mig alltid på toppen humör!
o gud vad jag saknar min jennifer också :(
skulle ju igentligen träffa henne,men det får bli på måndag ist (y)
aja, nu ska jag inte tråka ut er mer.
ni får ge förslag på vad jag kan skriva om :D
och louice , ja per har snaggat sig ;)
och det är jätte fult :p
haha , puss

Kommentarer
Postat av: Louice

haha, okej. Först kände jag inte igen honom :)

2011-05-13 @ 15:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0