mår mycke bättre nu !

hej :)

har tagit en dusch precis.
så mår väldigt mycke bättre nu!
mår inte illa eller har ont i magen, utan det är mest huvudet.
va rädd för att spy en gång till , men vi får hoppas på att jag inte gör de en gång till.
för jag vill ju va frisk på torsdag.
så det blir nog ingen skola imon heller.
skulle igentligen va med felicia o jennifer nu, men de gick ju inte.
fy på det.
aja , har inte så mycke mer o skriva.
eller jo.
Louice spjuth är den söta, inte jag ! :))
hihi, puss!

Kommentarer
Postat av: Louice

va? Nu fattar jag ingenting.

Fick ni se bilderna från lagfotograferingen?

Och jag vet att jag är söt :) men du också ;)

2011-05-31 @ 19:21:54
URL: http://louicevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0