hos jennifer älskling (L)

hej :)
har inte hunnit blogga nått sen i torsdas.
men i fredags va de skola som va sådär.
sen gick jag o alicia hem till henne och väntade på jennifer.
sen åkte vi och spelade dm mot habo , förlorade med 2-1.
Sen åkte vi hem duschade o fixade oss.
sen fick vi gå ner till huskvarna för att vi missade bussen och skulle möta robert o robin.
sen spydde jag , hahhahahaha x)
ah iaf , vi tittade på film och åt godis.
sn gick vi ut till min husvagn och hade världens mys :-)
hihihi.
vakande av att radion va på i husvagnen , men hur vet jag fan inte :o
men dom åkte hem lite senare och jag o jennifer gjorde mat , tittade på film och somnade.
så vi vaknade ungefär vid halv 5 och skulle ner till bussen som gick lite senare.
så när vi kom till gränna åt vi pizza o gött.
sen har vi precis vatt i stallet, jennifer är fan bäst på o rida :o
hihih, jag älskar min tjej :*
nu ska vi äta innan jag svälter ihjäl , sen ska vi väll gå ut o träffa ngr.
nu vet ni vad jag har gjort :D
men vi hörs nog imon!
puss'
hihi , förlåt älski (L)

Kommentarer
Postat av: jenfabooii

Åhhh för bilden :( <3



Jag älskar dej matilda <3

2011-05-08 @ 00:48:19
Postat av: jenfabooii

jag älskar inte dig matilda jag hatar dig mest i hela värden

2011-05-08 @ 09:34:47
Postat av: Anonym

illa

2011-05-08 @ 21:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0