hemma från min älskade jennifer (L)

hej (:
va ju ingen skola idag.
så jag städade lite eftersom man skulle göra de o sen få 100 kr :p
sen åkte jag då t gränna o möttes av ludde o jennifer (L)
sen gick vi ner t hennes skola o träffade massa fina tjejer o killar!
sen gick jag jennifer o ngr t runt lite i gränna.
sen träffade vi anna så åkte jag o jennifer hem t henne.
sen skulle vi hem o jennifer också.
så eftersom anna bor på norrängen åkte vi t huskvarna o köpte kakor.
sen åkte vi in t june där vi träffade fred o ted.
väldigt mysigt :)
så nu kom jag precis hem o sitter o äter.
ska fixa lite tills imon också.
börjar klockan 10 och ska ha origentering eller hur de stavas.
hur tråkigt som helst, sen ska vi gå från ikhp t våran skola :o
ännu jobbigare!
sen ska jag nog träffa hannes en stund på kvällen :)
nu ska jag äta upp sen titta på big brother :D
puss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0