hemma från liseberg :(

hej ! :D
jag har verkligen haft världens bästa dag!
skola först , sen åkte ja t gränna o möttes av ludde , kajza o jennifer.
sen gick bussen typ om 20 min så vi gick t den.
de va 41 st från gränna som skulle dit.
bussresan gick fort för vi hade hur roligt som helst.
alla i bussen va sjukt roliga, och vi tog de nog inte lungt en stund :D
väl framme så gick vi in o åkte massvis med saker.
jag , felicia , jennifer, ludde o jocke.
sen va de massa annat folk också som kom o gick.
hur mysigt som helst hade vi det!
sen när vi skulle åka hem släckte dom i hela bussen o satte på en film.
så jag satt o myste lite me felicia o jocke:D
hihi , mysigt.
jag mår ju inte bra heller, för jag har typ feber ;pp
så hoppas inte jocke bli sjuk nu :D
men jag o jennifer hade iaf precis åkt colorado , så vi va blöta o hade smink i hela ansiktet.
men felicia ska sova här inatt , men nu är hon hos timmy men kommer snart.
skulle också dit igentligen, men med mascara i hela ansiktet är inte de så kul ;)
imon blire bröllop, så felicia åker hem på morgonen o ska fixa sig o så.
sen kommer hon t kyrkan o så med.
sen sover hon hos mig på kvällen.
jag vill bara tacka alla som gjorde min dag på liseberg helt jävla underbar!
jag älskar er!
nu ska jag väll gå o möta felicia ;)
pusss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0